Parhaat toimittajat henkilökunta johtaminen

...ODY 2 -todistus on asiakirja, joka myönnetään keskitasoisille johtajille, jotka harjoittavat kotimaan matkustajaliikennettä. ODY 2 -todistetta varten D1- ja D2-valtakirjat omaavien luonnollisten tai oikeushenkilöiden tai yritysten on ehdottomasti palkattava vähintään yksi (1) ODY 2 -ammattipätevyystodistus omaava henkilökunta. Mikäli henkilöstöä ei palkata, sovelletaan maantiekuljetuslain...
Portfolio (9)

Tuotteet hakusanalla henkilökunta johtaminen (9)

Organisaatiokehitys

Organisaatiokehitys

Kasvavatko yrityksesi nopeammin kuin prosessisi? Tuemme sinua mielellämme yksilöllisesti.
Sosiaalisen Median Hallinta

Sosiaalisen Median Hallinta

Création de vos comptes pour les réseaux sociaux TikTok, Instagram, Linkedin, Facebook, Pinterest… Soyez présent de manière pertinenet esur le sréseaux où se trouvent votre cible. Créer du contenu adéquat photo, vidéo; reels, post, IGTV… Nous vous proposons 3 formules Prestation complète de la création des contenus à la programmation jusqu’au suivi des statistiques. Accompagnement nous vous accompagnons en organisant des session de coaching pour vous permettre d’avancer. Formation Sous formation de sessions de 2 heures, autant de fois que nécessaire pour vous permettre d’être complètement autonome.
Lean Management: Perusteet ja Menetelmät Lean Managementissa

Lean Management: Perusteet ja Menetelmät Lean Managementissa

Kerniajatus ja ydinperiaatteet Lean-hallinnasta (LM), yleisimmät LM-työkalut, ydinperiaatteiden toteuttaminen käytännössä, menetelmien harjoittelu yrity esimerkkien avulla, onnistuneen käyttöönoton varmistaminen, LM:n monistamisen projektointi. Välitysmuodot ------------------------------------- Rhein S.Q.M. -kouluttajat yhdistävät kohdennetut teoreettiset perusteet käytännön esimerkkeihin harjoitussessioiden aikana osallistujien kanssa siten, että Lean-hallinnan perusteet ja menetelmät ymmärretään käytännönläheisesti. Seminaarin kesto -------------------------- 2,0 – 4,0 päivää (asiakkaan toiveiden mukaan)
Henkilöstöhallinta

Henkilöstöhallinta

Työnantajabrändin ja yrityskulttuurin aiheiden sekä organisaatiokehityksen kehittäminen
Laatuhallinta - Palvelut

Laatuhallinta - Palvelut

Huipputurvallisuus prosesseillesi Laatu ei ole sattumaa. Hyödynnä korkeinta prosessien luotettavuutta ideasta kehitykseen ja valmiiseen tuotteeseen. Yli 14 vuoden kokemus, intensiivinen asiantuntemus kaasupakkausalueella ja pätevät työntekijät ovat perustana menestyville sovelluksille. Tiiminä työskentelemme inspiroidaksemme sinua - asiantuntemuksella, luotettavuudella ja laadulla. Laadunhallinta uusimmalla teknologialla Jatkuva laadunhallinta dokumentoi kaikki prosessit: Tilauksesi hallitaan ERP-järjestelmän, Microsoft AX:n, avulla, ja kaikki laatuun liittyvät tiedot tallennetaan Share Point -kirjastoihin turvallista säilytystä, arviointia ja dokumentointia varten. Lähes koko laadunhallinta perustuu IT:hen. Rajapinnat omiin ohjelmistokehityksiin mahdollistavat ulkoiset yhteydet laatuun liittyviin tietoihin - korkein läpinäkyvyys sinulle ja prosesseillesi. Dokumentoitu Luotettava erien jäljitettävyys: johdonmukaisesti, lähteestä pullon suuhun. Meidän tällä hetkellä ainutlaatuinen säiliötietokanta tallentaa kaikki tuontitiedot.
Erojohtaminen

Erojohtaminen

Erojen hallinta – Autamme teitä löytämään rakentavan ratkaisun, kun on tarpeen erota johtajasta ja välttämään oikeudellisia riitoja. EROT ovat yrityksissä väistämättömiä, kun strategioita, johtamisrakenteita ja suhteita arvioidaan ja mukautetaan uudelleen. Silti ero on aina vaikea askel osapuolille. Siksi on tärkeää, miten se tehdään. Eroprosessi on luottamuksen ja uskottavuuden koetuksella. Uudelleensijoittaminen tarjoaa osapuolille uuden näkökulman ja helpottaa irtipäästämistä. Arvostuksen osoituksena uudelleensijoittaminen auttaa teitä ratkaisemaan eron rakentavasti. Saavutatte nopeammin yhteisymmärryksen ja vältätte oikeudelliset riidat. Otatte sosiaalisen vastuutenne ja saatte näin luottamusta ja uskollisuutta ympäristössä. Uudelleensijoittaminen edistää ero-kulttuurianne ja vahvistaa työnantajabrändiänne.
Väliaikainen Johtaminen

Väliaikainen Johtaminen

Kvalifioitua tukea QMB-palveluista, väliaikaisesta johtamisesta ja ongelmanratkaisusta. Siirrä laatujohtamisen aiheesi ulkopuolisille asiantuntijoille. Syyt turvautua ulkoiseen laatujohtamisen tukeen ovat moninaiset. Mikä on sinun syysi? Tarvitsetko lyhytaikaista helpotusta oman laatujohtamisen henkilöstön työkuormaan, erityistä laatujohtamisen asiantuntemusta haastavassa ongelmatilanteessa tai onko kannattavampaa siirtää laatujohtamisen aiheesi ulkoiselle asiantuntijalle? Mikä tahansa syy sinua ohjaa ulkoistamaan laatujohtamisesi: pitkän kokemuksen, käytännönläheisen työskentelytavan ja runsaasti asiantuntemusta omaavana autamme mielellämme laatujohtamisessasi.
Tietosuoja Yrityksessäsi - Konsultointi ja Toteutus, Ulkoinen Tietosuojavastaava

Tietosuoja Yrityksessäsi - Konsultointi ja Toteutus, Ulkoinen Tietosuojavastaava

Etsitkö kumppania, joka auttaa sinua ymmärtämään ja toteuttamaan vaatimuksia tietosuojan ja tietoturvan alueilla? Tarjoukseni sinulle • Määritellään yhdessä strategiasi digitaalisen turvallisuuden toteuttamiseksi • Saat tukeani tietosuojaprosessiesi nykytilan kartoittamisessa. • Autan sinua huomioimaan turvallisuustoimenpiteet alusta alkaen. • Valmistan sinut tositilanteeseen – jos jotain kuitenkin tapahtuu Ota yhteyttä! Olen mielelläni apunasi kaikissa tietosuojaan liittyvissä asioissa: Robert Schneid-Karl, tietosuojavastaava (DSB), p. 089 589394 25, robert.schneid-karl@mip.,de tai robert.schneid-karl@dsadvice.de
Projektinhallinnan apu

Projektinhallinnan apu

AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin: - Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa - Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta) - Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa